Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna
W warunkach dużej konkurencji rynkowej kluczem do sukcesu jest zbudowanie tożsamości marki i wyróżnienie się na tle konkurencji. Cel ten pozwala osiągnąć odpowiednio zaprojektowany system identyfikacji wizualnej w skład którego wchodzą takie elementy jak: logo bądź logotyp firmy, druki firmowe, kolorystyka, typografie, wizytówki, szablony materiałów reklamowych czy oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne firmy. Aby uniknąć niepotrzebnych wpadek, warto to zadanie zlecić profesjonalistom.
W studiu projektowym Wolfgraf przygotujemy dla Państwa łatwo zapadający w pamięć i budzący pozytywne skojarzenia system identyfikacji wizualnej, dopasowany do profilu Państwa firmy. Zadbamy również o oprawę graficzną Państwa strony firmowej, która jest dziś swoistego rodzaju wizytówką. Pozwala ona potencjalnym Klientom wyrobić sobie opinie o firmie i często decyduje o ich decyzjach zakupowych. W studiu Wolfgraf zaprojektujemy dla Państwa funkcjonalną i dopasowaną do potrzeb użytkownika stronę, dzięki której będziecie zawsze o krok przed konkurencją.
System identyfikacji wizualnej – korzyści dla firmy
Spójny system identyfikacji wizualnej jest nowoczesnym narzędziem komunikacji z otoczeniem i zarządzania wizerunkiem firmy. Podnosi ponadto wiarygodność marki i pomaga precyzyjnie targetować produkt lub usługę, a tym samym efektywnie wykorzystywać środki przeznaczone na promocję. Dobrze zaprojektowane marki wzbudzają zaufanie i poczucie bezpieczeństwa i w rezultacie są lepiej postrzegane przez odbiorców.
Nasza oferta
Możecie nam Państwo zlecić zaprojektowanie poszczególnych elementów, jak i pełnego systemu identyfikacji wizualnej. W naszym portfolio znajdziecie unikalne i łatwo rozpoznawalne projekty logotypów, druków firmowych (papieru i kopert firmowych, identyfikatorów, teczek ofertowych, szablonów prezentacji MS Power Point), wizytówek, barw firmowych, typografii dekoracyjnej, a także szablony katalogów, broszur, ulotek i innych materiałów marketingowych. Nasi graficy przygotują również dla Państwa Księgę Identyfikacji Wizualnej zawierającą reguły wykorzystania elementów tożsamości marki, co pozwoli utrzymać spójny wizerunek, przy wykonywaniu nowych projektów graficznych. W Księdze Identyfikacji Wizualnej, dostępnej w formie drukowanej, jak i PDF znajdziecie Państwo m.in. pełen zestaw gotowych wersji znaków graficznych, próbki kolorów, kroje czcionek czy przykłady niedozwolonych modyfikacji.